نقد و بررسی تخصصی

فیل اسپنسر – معرفی مسئولین مایکروسافت (قسمت چهارم)

تفاوت اصلی بین Microsoft و Apple در تیم آنهاست. آشنایی با مسئولین بخش‌های مختلف Microsoft در چند قسمت

در این قسمت فردی را معرفی خواهیم کرد که طرفداران وی بیشتر در بین گیمرها هستند تا افرادی که به کامپیوتر و حتی Microsoft علاقه دارند.

اگر به کنسول بازی Xbox علاقه دارید، فیل اسپنسر نیز فرد مورد علاقه شما خواهد بود. با 50 سال سن، شاید کمی سخت باشد که شما مسئول بخشی از Microsoft باشید که جوانترین مخاطبین را داراست. اما وی کار بزرگی را برای مجموعه Xbox انجام داد. مجموعه Xbox تنها به کنسول بازی Xbox One و Xbox 360 محدود نشده و شامل حتی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری صوتی و تصویری نیز می‌شود. او که از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شده است، تنها در سن 20 سالگی جذب Microsoft می‌شود و در پروژه‌های مهمی همانند اولین CD-ROM ساخت Microsoft همکاری می‌کند.

اما در سال 2008، اولین عنوان بزرگ خود در Microsoft را کسب کرد؛ که مدیریت بخش Microsoft Studios بود. این استودیو درواقع تولید محتوای سرگرمی را بر عهده دارد، از جمله بازی‌های کامپیوتری. نام‌های بزرگی از جمله Forza Motorsport و Halo، ساخته همین استودیو هستند. بنابراین در سال 2010 اولین همکاری خود در نمایشگاه E3 را با Microsoft تجربه کرد.

نهایتاً در سال 2014، مدیریت کلی Microsoft، آقای ساتیا نادلا، او رو به عنوان رهبر اصلی تمام مجموعه Xbox منسوب کرد. انتسابی که باعث شد مجموعه Xbox از “تصمیمات اشتباه” فاصله بگیرد؛ کلمه‌ای که خود او در مصاحبه‌ای ذکر نمود.

به اعتقاد وی، مجموعه Xbox می‌بایستی بیشتر بر روی بخش بازی تمرکز کند و از مسائلی همانند Xbox Music و Xbox Video فاصله بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید