اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیسنقد و بررسی تخصصی
موضوعات داغ

مایکروسافت در قله رضایت

پس از جنجال های یکی از خبرگذاری‌هایی که به صورت پنهانی با شرکت Apple در ارتباط است، مرجع رسمی و معتبر J.D. Power، اقدام به نشر اطلاعات خود نمود.

پس از جنجال‌های یکی از خبرگذاری‌هایی که به صورت پنهانی با شرکت Apple در ارتباط است، مرجع رسمی و معتبر J.D. Power، اقدام به نشر اطلاعات خود نمود.

مرجع J.D. Power بر اساس استانداردهای جهانی CASRO از سال 1968 میلادی تاکنون اقدام به جمع آوری اطلاعات مربوط به سطح رضایت مشتریان می‌کند. درواقع می‌توان گفت که J.D. Power میزان دقیقی برای بنیاد Insights که وظیفه بین المللی رساندن صدای مشتری به سازندگان را داراست، به حساب می‌آید. J.D. Power در زمینه‌های مختلفی همچون خودرو سازی، وسایل الکترونیکی، املاک و… فعالیت کرده و همواره باعث دفاع مشتریان دربرابر سازندگان بوده است.

در تاریخ 6 آوریل 2017، مرجع J.D. Power تصمیم گرفت تا سطح میزان رضایت تجربه‌کنندگان تبلت‌های برندهای مختلف طی 6 سال تحقیق را در کنار یکدیگر گذاشته و نتیجه آنرا منتشر کند.

بر اساس این اطلاعات همانطور که اکثر دارندگان دستگاه‌های Surface، خود را پیشتازان عرصه تکنولوژی و آینده لپ‌تاپ‌ها می‌دانند، رضایتی که از دستگاه خود دارند نیز بالاتر از دیگر برندها می‌باشد.

به طوریکه بر اساس آمار از بین استفاده کنندگان تمامی تبلت‌ها، دارندگان تبلت‌های Microsoft افرادی بودند که بیشترین تأثیر این دستگاه‌ها در شغل خود را خبر داده‌اند. زیرا استفاده از یک کامیپوتر و ویژگی‌های نرم افزاری که بالاتر از ویژگی‌های برنامه‌های کاربردی یک گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ می‌باشند، مطمئنا تأثیر بیشتری در کمک به جلو بردن اعمال شغلی افراد را داراست.

همچنین دارندگان تبلت‌های Microsoft بسیار بیشتر از دیگر برندها، از محصولات جانبی همانند کیبورد، ماوس و قلم که در کنار دستگاه به صورت جداگانه عرضه می‌شوند استقبال کرده‌اند. بر اساس آمار بدست آمده، درحالیکه 51 درصد از استفاده کنندگان تبلت‌های Microsoft رضایت خود از دارا بودن وسایل جانبی همانند کیبورد که جداگانه عرضه می‌شود را اعلام کرده‌اند، تنها 14 درصد از دارندگان تبلت‌های Apple iPad Pro، از داشتن کیبورد رضایت داشته‌اند و آنرا “مسخره” خطاب نموده‌اند. این عدد برای ماوس 27% در برابر %6 و برای قلم %48 در برابر %27 هستند.

مجموع تمام این آمارها در کنار بسیاری از عوامل دیگر، یک نمودار جامع را نتیجه داده است که J.D. Power آنرا به صورت رسمی منتشر کرده است.

بر اساس این نمودار، شرکت‌های LG، Amazon، Acer و Asus حد رضایتی پایین‌تر از میانگین را دارا هستند و تبلت‌های شرکت Microsoft نیز بیشترین حد رضایت مشتریان با عدد 855 از 1000 را به خود اختصاص داده‌اند؛ بالاتر از Apple و Samsung:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید