اخبار لحظه‌ ای و کوتاه سرفیس
موضوعات داغ

مسابقه نوروزی سرفیس ایران

قراره در کنار تعطیلات عید به رقابت درباره دانستنی‌هایتون از سرفیس بپردازین و جایزه‌های خیلی خوبی برنده بشین. نکته جذابتر اینجاست که قرار نیست تا توی قرعه کشی یا رتبه‌بندی خاصی برای دریافت جایزه قرار داده بشین و فقط کافیه که تعداد سؤالات مورد نظر رو بهش پاسخ درست بدید.

قراره در کنار تعطیلات عید به رقابت درباره دانستنی‌هاتون از سرفیس بپردازین و جایزه‌های خیلی خوبی برنده بشین. جوایز بسیار نفیسی مثل کیف با کیفیت و زیبای نئوپرن از برند معروف JcPal مناسب برای دستگاه‌های Surface Pro 4 و Surface Pro 3، پوشش محافظتی پشت دستگاه و پوشش فارسی برای کیبورد. نکته جذابتر اینجاست که قرار نیست تا توی قرعه کشی یا رتبه‌بندی خاصی برای دریافت جایزه قرار داده بشین و فقط کافیه که تعداد سؤالات مورد نظر رو بهش پاسخ درست بدید.

پس از همین حالا شروع به خوندن مطالب وبسایت surfacenews.ir کنین تا نه برای شانستون، بلکه برای اطلاعات مفیدتون جایزه بگیرید.

نحوه مسابقه:

مسابقه نوروزی ما شامل یک آزمون چهار گزینه‌ای می‌شه که فقط پانزده سؤال داره. سؤالات از بین مطالب همین وبسایت طراحی شدن و خیلی هم آسون هستن. فقط کافیه یکی از طرفدارای وبسایت ما باشین تا جایزه‌هارو برای خودتون بدونید.

از پانزده سؤالی که گفته شد، نه سؤال ابتدایی مربوط به بخش اخبار و شش سؤال هم مربوط به بخش آموزش هست. ترتیب سؤالات هم بر اساس جدیدترین اخبار به سمت قدیمی‌ترین اونهاست.

نحوه کسب جایزه:

کافیه فقط به ده عدد از سؤالات پاسخ درست بدین تا بدون هیچ قرعه‌کشی و رتبه‌بندی صاحب پوشش فارسی کیبورد Surface Pro 4 بشین که هم از کیبوردتون در برابر آب و گردوغبار محافظت می‌کنه و هم با حفظ زیبایی دستگاه و نور پس زمینه اون، حروف فارسی رو به نمایش می‌ذاره.

اگر بتونید به دوازده عدد از سؤالات پاسخ درست بدید، پوشش فارسی کیبورد رو به همراه پوشش محافظ پشت دستگاه‌های سرفیس برنده می‌شین تا بدنه دستگاه‌تون رو از خط و خش‌های احتمالی محافظت کنین و اونرو همیشه نو نگه دارید.

در صورت پاسخ صحیح به چهارده سؤال از پانزده سؤال موجود هم برنده جایزه نفیس ما یعنی کیف نئوپرن مناسب برای Surface Pro 4 و Surface Pro 3 به همراه پوشش فارسی کیبورد می‌شین. این کیف شیک و زیبا، به همراه گاردهایی که داخل خودش داره، از دستگاه شما محافظ می‌کنه علاوه براینکه بسیار سبک هستش و از نظر مواد استفاده شده، طول عمر بالایی داره. همچنین دارای فضایی در قسمت جلو بوده که می‌تونید شارژر سرفیس رو هم برخلاف بقیه کیف‌ها، با خودتون همراه داشته باشین.

در روز آخر مسابقه که می‌شه سیزده به در خودمون، برای نفر اول که بیشترین امتیاز رو کسب کرده یه جایزه ویژه داریم که مخفی بمونه جذاب‌تره 😊

نحوه شرکت در مسابقه:

برای اینکه ما بدونیم شما بازدید کننده محترم به چه تعداد از سؤالات پاسخ درست دادید، می‌بایست بعد از زدن روی “شروع آزمون” اطلاعات خودتون رو بنویسین. در قسمت Your Name، نوشتن شماره تلفن همراه تنها راه شما برای پیگیری جایزتون هست و بدون درج شماره تلفن همراهتون، قادر به دریافت جایزه نخواهید بود. اگر نتونستید مسابقه رو شروع کنین، از طریق ارتباط با ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم و وارد رقابت بشین.

شما به هر تعداد دفعات که بخوایین می‌تونید تو آزمون شرکت کنین، اما ما فقط سه بار اول رو در نظر می‌گیریم و نتیجه بار چهارم رو حساب نمی‌کنیم. اینجوری رقابت برای رتبه اول سخت‌تر می‌شه. درصورتی که شما برنده جایزه‌ای شده باشید، در اولین فرصت ممکن با شما تماس می‌گیریم.

ما خیلی خوشحال می‌شیم از اینکه ببینیم اطلاعات شما درباره دستگاه‌های سرفیس بالاتر رفته و تمام هدف ما هم تو وبسایت surfacenews.ir همینه. در پایان هم عید نوروز رو از طرف مجموعه ایران نوت بوک، سرفیس ایران و ایران سرفیس به همه شما ایرانیان عزیز تبریک می‌گیم و سال خوب و تعطیلات جذابی رو براتون آرزو می‌کنیم.

از جوایز لذت ببرین 😉

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید